sobota, 22 maja 2010

Gdzie kupić akwarium i jaki to koszt dla 300 litrów

Najpierw szukałam używanego zestawu na allegro. Było kilka ofert ale wszystkie daleko ponad 300km, doliczając koszta paliwa, kłopot z transportem i brakiem gwarancji np na używane filtry, zakup zestawu używanego stawał się coraz większym problemem. Do tego jeszcze dochodziły wymiary samych akwarium, szafek, kolorystyka szafki itp.

Biorąc pod uwagę że akwarium to także ozdoba mieszkania, nie chciałam abyśmy zakupiły byle jakie akwarium z brzydką szafką, tylko dlatego że było tanie. Zdecydowałyśmy wspólnie, że będziemy kupować wszystko nowe w dłuższych odstępach czasu.

Przeglądając oferty zestawów używanych na allegro znalazłam hurtownie akwarystyczną w Warszawie Iquitos. Koszt akwarium 120x50x50 na datę wpisu to 300zł, koszt szafki 120x70 w kolorze wenge to 270zł. Myślę, że jak na ceny warszawskie w sklepach akwarystycznych to udało nam się znaleźć hurtownie z dobrymi cenami. Oczywiście można w niej kupować w detalu. Ani szafki ani akwarium nie mieli na miejscu. Zamówiła obie rzeczy z możliwością odbioru w częściach, całość miała przyjechać ok 10 czerwca.

Jedyne co udało mi się przytargać do domu tego dnia to pokrywa 120x50 firmy Wromak, koszt 140zł. Pokrywa miała standardowe techczniczne oświetlenie 2x30W, jest przystosowana do świetlówek T8. Długość świetlówek to 90cm a nie 120 jak mi się wydawało ;) ale o tym później...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz