wtorek, 25 maja 2010

Oświetlenie akwarium cz. 1

Ponieważ z ostatniej wycieczki do hurtowni, przytargałam do domu tylko pokrywę, pora była najwyższa na zamówienie odpowiednich świetlówek.

Producentem mojej pokrywy jest firma Wromak. Jest to pokrywa klasyczna, termo-formowalna, standard wykonania przyzwoity, pokrywa została wyposażona w świetlówki techniczne T8. Jak na pierwsze akwarium uważam że wystarczy w zupełności.

Po przeszukaniu działu Oświetlenie odnalazłam link do bardzo przydatnej, jak się później okazało strony. Można na niej podejrzeć jaką barwę światła daje kilka najpopularniejszych świetlówek na rynku. Test świetlówek.

Wybrałam dwie świetlówki firmy Hagen Power Glo i Aqua Glo. Obie świetlówki zamówiłam w sklepie internetowym ZooLight mającym siedzibę w Warszawie. Co mnie podkusiło, żeby zamówić świetlówki o długości 120cm i jak ja je chciałam wcisnąć do pokrywy o tej samej długości nie mam pojęcia do dziś ;) Świetlówki przyszły już następnego dnia od daty zamówienia, czas realizacji błyskawiczny ale co z tego jak świetlówki za długie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz