piątek, 11 czerwca 2010

Odbiór szafki pod akwarium

Jakiś kiepski tydzień, w ogóle nie mogłam się wyrobić z niczym czasowo a co dopiero pojechać odebrać szafkę. Wprawdzie moja hurtownia miała dzwonić jak szafka i akwarium przyjadą na miejsce, termin się zbliżał a tu telefonu brak...

Zadzwoniłam do nich w dniu dzisiejszym i okazało się, że wszystko już jest na miejscu, szafka i akwarium. Szkoda tylko, że ktoś nie dopilnował aby mnie powiadomiono. Tak czy siak musiałam wykonać jeszcze jeden telefon z prośbą do naszego "Papy" z pytaniem czy uda mu się odebrać chociaż samą szafkę.

Oczywiście udało się ;) karton z szafką był ciężki jak cholera, ledwo go z mamą wtargali, dobrze że mieszkamy na parterze ;)

Szafka w hurtowni kosztowała 290zł i jej producentem też jest firma Wromak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz