czwartek, 11 sierpnia 2011

Pora zadbać o roślinki

Pomimo odpowiednich proporcji NO3 do PO4, staram się aby stosunek wynosił 10:1 ciągle borykam się z problemem glonów, długie, nitkowate glony zielone.

Postanowiłam trochę dożywić moje roślinki, być może szybszy ich wzrost spowoduje zachamowanie wzrostu glonów. Kupiłam moim roślinkom Planta Garnier Ferro+ oraz Planta Garnier Carbo. Jak wywołam zdjęcie to wstawię jak wyglądało akwarium kilka dni wcześniej. Od wczoraj podaję oba "dopalacze" za jakiś tydzień, dwa wstawię nowe zdjęcie aktualizujące wygląd.

Przy okazji zakupów dla roślin nabyłam też po 250ml Aquacid i Biotorfin Zooleka, to bardziej dla rybek, moje ph ciągle utrzymuje się powyżej tego co bym chciała. Obecnie mam pH 7,2 będe sukcesywnie obiżać do 6,6-6,8 w następnym poście opiszę na ile skuteczne są oba specyfiki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz